Štěňata oslavila své 1.narozeniny

20.11.2015 20:46

Přesně před rokem v  tento den se vyklubala na svět hromádka 9ti ukřičených a hladových miminek ....  já jsem z toho byla paf, maminka Aurinka z toho byla paf ještě víc než já a obě jsme na sebe nevěřícně koukaly, co si s tou nadílkou dětí počneme.... čas utíká jako voda a dětičkám je dneska 1 rok !!!!
Od maminky a tatínka jste dostali do vínku to nejlepší, co jste mohli a já jsem pro Vás taky dělala první poslední. Byli jste banda 9ti naprosto vyrovnaných štěňátek, byli jste jako přes kopírák. Mě i mamince jste dali pěkně zabrat, ale stálo to za to :-) Stálo to za ty probdělé noci, za ty nervy, aby při tomto počtu bylo vše OK a aby jste se měli všichni krásně, stálo to za ty pročůrané a pokaděné podložky, deky, povlečení  atd., za ty pokousané ruce a nohy :-)  .... ale kompenzovali jste to všechno svojí láskou a radostí ....
K prvním narozeninám Vám všem přeju hlavně hodně ZDRAVÍ ... výborné rodiny, jejich lásku a zázemí máte na 200 %, všem majitelům z celého srdce děkuju za péči, jakou svým psím kamarádům dáváte :-)  Teď mají telecí věk, takže to máte někteří trošičku zpestřené jejich výbornými nápady (viz. třeba Barry - Adrien :-D ), ale věřte, že je ta puberta jednou přejde (možná) :-D

Takže ještě jednou: hodně zdraví, radostí a dovádění s páníčky a prostě - užívejte života :-*

Fotky všech štěňátek na odkazu: terrra.rajce.idnes.cz/